Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Mobiliteit / Volvo On Call wordt vernieuwd

Geschreven door Olivier Duquesne op 14-03-2017

De gebruiksinterface Sensus van Volvo On Call is vernieuwd. Het eerste model dat de bijgewerkte versie krijgt, is de nieuwe XC60. Dankzij de On Call-app kan je onder meer je auto terugvinden op een parking.

Volvo start met een grote update voor zijn On Call-dienst. Zowel de Sensus-interface in de auto’s zelf als de bijhorende app worden bijgewerkt. Het eerste model dat van de vernieuwingen profiteert, is de nieuwe XC60. Later volgt de 90-Reeks: de modellen worden bij hun eerstvolgende onderhoud geüpdatet. In 2017 is het geconnecteerde systeem beschikbaar in 50 landen. Bij de gebruiksmogelijkheden zien we onder meer dat de koffer toegankelijk wordt via een digitale sleutel zodat pakjes rechtstreeks in de bagageruimte kunnen worden geleverd. Dit Volvo In-Car Delivery zal in een paar nieuwe landen verkrijgbaar zijn (maar nog niet in België).

Auto terugvinden

De smartphone-app biedt onder meer de mogelijkheid om je auto terug te vinden in een grote parking of in de straat van een stad die je niet kent. Hij geeft ook toegang tot bepaalde informatie en functies van de auto. De interface Sensus in de auto’s zelfs is verder uitgepuurd en de ergonomie is aangepast. Ze is voortaan meer gericht op de navigatiefunctie. Op termijn wil Volvo de On Call-diensten ook gaan aanbieden aan mensen die geen auto van het merk bezitten.

Web Editor - Specialist Advice

HEB JE NOG VRAGEN?
Stel ze op ons AutoForum

Naar AutoForum

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten