Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw versturen
Je nieuw paswoord werd je per email toegestuurd.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

U hebt nog geen account?
SCHRIJF U GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu
Ik zoek :

En/Of

En/Of

Nieuwe modellen

Nieuwe modellen / Opel Insignia

Geschreven door op

Opel Insignia #1
Opel Insignia #1
Opel Insignia #2
Opel Insignia #2
Opel Insignia #3
Opel Insignia #3
Opel Insignia #4
Opel Insignia #4
Opel Insignia #5
Opel Insignia #5
Opel Insignia #6
Opel Insignia #6
Opel Insignia #7
Opel Insignia #7
Opel Insignia #8
Opel Insignia #8
Opel Insignia #9
Opel Insignia #9
Opel Insignia #10
Opel Insignia #10
Opel Insignia #11
Opel Insignia #11

De Opel Insignia berline en break zijn hertekend. Niet alleen het uiterlijk maar ook de motoren zijn onder handen genomen, en dan vooral het dieselaanbod. Ook het interieur en de infotainment zijn gemoderniseerd.

De Opel Insignia-familie ondergaat enkele retouches, die aan het grote publiek worden getoond tijdens het salon van Frankfurt in september. Uiterlijk zijn de wijzigingen vooral zichtbaar ter hoogte van de neus, met een nieuw radiatorrooster dat lager is. Ook de nerflijn op de flank is herwerkt, net zoals de chroomstrip op de koffer, zodat de auto in zijn geheel dynamischer oogt. Verder zijn zowel op de berline als op de break de achterlichten vernieuwd. Het infotainment wordt bediend via een nieuw achtduims aanraakscherm, maar ook stembediening en een centrale bedieningsknop kunnen daarvoor worden gebruikt.

Onder de motorkap begint het dieselaanbod met de 2.0 CDTI van 120 pk (in plaats van 110 pk) of 140 pk (in plaats van 130 pk). Beide zelfontbranders kunnen een normverbruik naar voren schuiven van slechts 3,7 l/100 km (3,9 l/100 km voor de break), wat een fiscaal erg gunstige CO2-uitstoot oplevert van 99 g/km (104 g/km voor de break). Dieselrijders met een verlangen naar meer pit kiezen voor de biturbo-versie met 195 pk. Op benzinevlak biedt de catalogus de 2.0 SIDI Turbo met 250 pk en 400 Nm, terwijl er ook een nieuwe generatie 1.6 SIDI Turbo is met 170 pk en 260 Nm, een koppel dat zelfs kortstondig kan oplopen tot 280 Nm (overboost). De 325 pk sterke OPC blijft uiteraard op het programma staan, terwijl Opel ook een 140 pk sterke lpg-versie biedt. De prijs begint bij 25.500 euro.

In dit artikel : Opel

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Een voertuig toevoegen

Een voertuig toevoegen

Een voertuig toevoegen

Vergelijken

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken