Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Eerste test / BMW M4 Coupé : Meesterlijk

Beoordeel een boek nooit zomaar op zijn kaft. Want het uiterlijk van de nieuwe BMW M4 mag dan al zijn voor- en tegenstanders hebben, zodra de zes-in-lijn van deze sportcoupé begint te knallen, verstomt elke vorm van discussie.

86.300 €
  • Score redactie NB

Overzicht :

Er is al behoorlijk wat stof opgewaaid over de nieuwe designtaal van BMW, vooral dan over de opengewerkte nieren. We gaan ons hier niet uitspreken over de esthetiek ervan, al zullen we niemand voor het hoofd stoten door te stellen dat de keuze van hoofdstilist Adrian Van Hooydonk om zoveel focus naar het front te zuigen, op zijn zachtst gezegd ‘gewaagd’ is.

Nu kan het uiteraard aan ons liggen – het veelvuldig moeten werken met plaatjes van de 4-Reeks doet nu eenmaal sneller gewenning ontstaan – maar bij de nieuwe M4 lijkt het smoelwerk lang niet meer zoveel controverse op te wekken. Meer nog, de gigagrille met zijn horizontale dubbele lamellen staat de snelle coupé eigenlijk wel. Toeval? Vermoedelijk niet. Het zou ons immers verbazen als BMW risico’s zou nemen met wat toch dé vaandeldrager is van het merk.

  • Heerlijke zescilinder
  • Homogeen onderstel
  • Suggestieve klank
  • Te krachtig voor de achterwielen alleen
  • Overdreven veel afstelmogelijkheden
  • Erg hoge prijs

In dit artikel : BMW, BMW 4 Reeks

Journalist AutoGids/AutoWereld

NIEUWSBRIEF