Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / JAC iEV7s : Volkse EV

Voor veel mensen is de prijs nog altijd een van de grootste struikelblokken om hun benzine- of dieselauto te vervangen door een volledig elektrisch aangedreven exemplaar. Een betaalbare EV, voor Chinese fabrikanten zou het een gat in de markt kunnen zijn. Deze JAC iEV7s springt erin.

Prijs
NB
  • Score redactie NB

Overzicht :

Zijn de Chinezen daar? Een tijdlang werd gedacht dat de Volksrepubliek zijn reusachtige productieapparaat zou inzetten om de Europese autosector te komen veroveren, een beetje zoals de Japanners het deden in de vorige eeuw. De pogingen waren tot nu toe evenwel anekdotisch, met een BYD’je hier en een MG daar. Mogelijk hebben de Chinezen hun kans alweer verkeken. De afgelopen jaren hadden ze een grote technische voorsprong op het vlak van elektrische auto’s, maar nu de Europese spelers aangejaagd door de EU hun achterstand wegwerken, wordt het weer wat lastiger om momentum op te bouwen in een markt die al een tijdje overbevolkt is. Bij gebrek aan naambekendheid kan de verkoopprijs echter de doorslag geven. Deze JAC waagt de oversteek met een batterij van 39 kilowattuur, voor een scherpe, maar ook weer niet verpletterende prijs van net geen 30.000 euro. Zijn koetswerkvorm houdt zich alvast aan de tendens: als compacte cross-over treedt hij aan in een populaire categorie. Eens kijken of deze iEV7s ook inhoudelijk kan voldoen.

Journalist AutoGids/AutoWereld

NIEUWSBRIEF