Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Welk model verdient de prijs van auto van het jaar 2021?

Welk model verdient de prijs van auto van het jaar 2021?

Stem nu!

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

BEST CAR AWARDS

Gedetailleerde test / Jeep Wrangler 4xe : Het avontuur gaat voort

De Jeep Wrangler gaat mee met zijn tijd door zich te bekeren tot plug-inhybride technologie en in één moeite door ongeziene prestaties te bieden, zowel offroad als op de weg en... in de stad, waar hij voortaan volledig elektrisch kan rijden.

69.550 €
  • Score redactie 13.80 /20

Overzicht :

Sommige legendes weten maar niet van ophouden. In het terreinwagensegment zijn in de loop der tijd drie echte iconen ontstaan: de Mercedes G-Klasse, de Land Rover Defender en de Jeep Wrangler.
Een gemeenschappelijk kenmerk van die drie monumenten is dat ze alle drie recent aanzienlijk gemoderniseerd werden. Sommigen vinden dat de Defender daarin te ver gegaan is, want naast een technologie van een erg hoog niveau werd de beroemdste Land Rover ook volledig hertekend. In tegenstelling tot de Mercedes G-Klasse, die eveneens op-en-top modern is, maar als twee druppels water gelijkt op zijn voorganger – ook al deelt hij er weliswaar geen enkel koetswerkelement mee.

Een vergelijkbare evolutie zien we bij de Wrangler, die op detailniveau vernieuwd is (ledverlichting, enzovoort), maar waarvan de beroemde look onaangeroerd bleef. Maar terwijl zowel de Wrangler als de G-Klasse nog altijd een beroep doet op een ladderchassis, is de Jeep wel de enige die trouw blijft aan starre assen voor- en achteraan. Een erg robuuste, maar ook bijzonder archaïsche ophangingsarchitectuur, die schril afsteekt tegenover het plug-inhybride aandrijfgeheel van de 4xe, dat van deze versie de krachtigste en meest koppelrijke in serie geproduceerde Wrangler ooit op onze markt maakt.

  • Tijdloze look
  • Erg efficiënte hernemingen
  • Echte funauto
  • Beperkte fiscale aftrekbaarheid
  • Automatische noodremfunctie niet standaard
  • Weinig opbergmogelijkheden

In dit artikel : Jeep, Jeep Wrangler

BEST CAR AWARDS

NIEUWSBRIEF