Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Audi A8 50 TDi quattro (2024)

Geschreven door david B. op 04.09.2019

Algemene tevredenheid : 1 / 20 Tevredenheid eigenaar : 1 / 20
Aantal kilometers : 40 000 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 6 l

Audi A8

vanaf het begin heeft de auto veel problemen gehad, de buizen van de ruitensproeiers moesten vernieuwd worden vanwege lekkage, het mechanisme van de sproeiers van de lichten moest vernieuwd worden, het algemene radar systeem moest gehercalibreerd worden, dit vereist een speciale machine die ze niet hadden in Bolton Audi , het interieur was lawaaierig en de middenconsole kraakte langs alle kanten, na vervanging en na 3 pogingen om dit de verhelpen kraakt het nog langs alle kanten, het regent binnen door de voorruit, de voorruit werd vervangen en tot op heden geen verdere problemen met de regen, sinds de voorruit vervangen werd werkt de headsup display niet meer naar behoren (zeeziek), en de adaptive cruise control werkt helemaal niet meer. De sluiting van de brandstof tank stond niet op de juiste positie en kon na reparatie niet meer geopend worden. Als de ruitenwissers op volle snelheid gaan komen ze over de zijkant van de auto en moeten daardoor om de 3 maanden vervangen worden, verder zijn er nog veel meer kleinere fouten die je niet zou verwachten van een Audi A8, ik zou deze auto prijs kwaliteit aan niemand aanbevelen

Dashboard
  • Comfort 10/10