Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Hyundai Tucson 1.6 T-GDi Hybrid : Gangnam style

Met zijn opvallende design is de nieuwe Hyundai Tucson een echte aandachtstrekker geworden. Maar onder dat markante uiterlijk gaan ook pertinentere nieuwigheden schuil. Zoals de komst van twee hybride versies: een oplaadbare en deze ‘zelfladende’.

43.249 €
  • Score redactie 16.00 /20

Overzicht :

In Zuid-Korea is de trendy wijk Gangnam in Seoel een goede barometer voor het prestige van een auto. En naar verluidt zou de nieuwe Hyundai Tucson daar goed onthaald worden tussen de grote traditionele berlines met chauffeur en de (voornamelijk Europese) importmodellen die het hoogst aangeschreven staan. Bij ons is het nog te vroeg om te weten of de Tucson hetzelfde succes zal oogsten als zijn voorgangers, de Tucson uit 2004, de ix35 uit 2010 en de opvolger daarvan uit 2015 (die opmerkelijk genoeg opnieuw Tucson werd gedoopt).

2021 Hyundai Tucson: 3 hybrides of niets

We mogen echter gerust aannemen dat de Koreanen niets aan het toeval hebben overgelaten om daarvoor te zorgen: ze besteedden meer aandacht aan de look en de afwerking, gaven hem de modernste uitrusting mee en stelden een bijzonder uitgebreid motorengamma samen, met ‘klassieke’ verbrandingsmotoren (benzine of diesel) met mildhybridetechnologie (op 48 volt), een ‘gewone’ hybride (die we hier testen) en een plug-inhybride. Overigens rollen de voor Europa bestemde Tucsons nog altijd van de band in Nosovice, in de Tsjechische Republiek.

  • Verzorgde look en afwerking
  • Comfort, binnenruimte, laadvolume
  • Aangenaam rijgedrag
  • Soms stugge ophanging
  • Ergonomie aanraakschermen
  • Te weinig opbergmogelijkheden

In dit artikel : Hyundai, Hyundai Tucson

NIEUWSBRIEF