Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Ontdek al onze nieuwe ‘AutoSalon’ producten en abonnementen !

Ontdek al onze nieuwe ‘AutoSalon’ producten en abonnementen !

Ontdek

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Eerste test / BMW X5 M50d

Hij werd een beetje schoner, een beetje virtueler ook. Maar in de eerste plaats wil de BMW X5 M50d blijven uitblinken op het vlak van prestaties in het segment van de dikke SUV’s.

94.150 €
  • Score redactie NC

Overzicht :

De deelnemers aan de vermogenswedloop zijn allemaal Duits, en ook BMW laat zich niet onbetuigd, onder meer door een 313 pk sterke diesel in zijn grote SUV te lepelen. Zoiets ligt natuurlijk nogal gevoelig in de huidige maatschappelijke context en dus probeert het Beierse merk zijn X5 M50d te verschonen door bij de generatiewissel zijn CO2-uitstoot te verlagen en hem terloops een betere connectie met het internet te geven. Een zoethoudertje in afwachting van de echt ‘ecologische’ versies, de achterwielaangedreven 25d sDrive (218 pk, 450 Nm) en de plug-inhybride eDrive.

De deelnemers aan de vermogenswedloop zijn allemaal Duits, en ook BMW laat zich niet onbetuigd, onder meer door een 313 pk sterke diesel in zijn grote SUV te lepelen. Zoiets ligt natuurlijk nogal gevoelig in de huidige maatschappelijke context en dus probeert het Beierse merk zijn X5 M50d te verschonen door bij de generatiewissel zijn CO2-uitstoot te verlagen en hem terloops een betere connectie met het internet te geven. Een zoethoudertje in afwachting van de echt ‘ecologische’ versies, de achterwielaangedreven 25d sDrive (218 pk, 450 Nm) en de plug-inhybride eDrive.

In dit artikel : BMW, BMW X5

Geschreven door op

De concurrenten