Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / BMW 1 M Coupé

Nu de nieuwe 1-Reeks al bijna om het hoekje komt loeren, voert BMW een van zijn bekende trucjes op: nog gauw een ultieme versie van de vorige reeks uitbrengen. Ziehier de 1 in M-versie met coupékleedje...

BMW 1 M Coupé #1
Prijs
NB
  • Score redactie 14.84 /20

Overzicht :

Voor hun kleinste en minst dure M-versie pasten de Duitsers de truc toe die ze weleer met de 2002tii deden. Maar vandaag haalt de 1 M Coupé net het dubbele (340 pk) om anderhalve ton te bewegen (4,40 kg/pk). Buiten de visuele veranderingen ten opzichte van de 135i werd ook het chassis aangepast en verlaagd en werden de remmen vergroot. De versnellingsbak is eveneens vernieuwd en aangepast aan het grotere vermogen en koppel, en het differentieel is voorzien van een variabel (M-)sperdifferentieel. De 1 M rijdt standaard op negentienduimers. Hij zal in beperkte oplage geproduceerd worden, maar niemand weet uiteindelijk hoeveel exact, aangezien haast alle invoerders het hen toegewezen contingent al maanden geleden hebben verkocht en ze in München in de rij staan om er nog een aantal extra in de wacht te slepen.

  • Erg goede prestaties
  • Bijzonder aangename krachtbron
  • Echt rijplezier
  • Goed zitcomfort, ophangingscompromis
  • Vierzitplaatsen
  • Verzorgde aankleding en afwerking
  • Stevig prijskaartje
  • Instap achterin
  • Verbruik bij zware voet
  • Grip op oneffen of gladde ondergrond
  • Grote draaicirkel
  • Vrij karige algemene waarborg

In dit artikel : BMW, BMW 1 Reeks

NIEUWSBRIEF