Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Eerste test / Chrysler Pacifica: REÏNCARNATIE

Chrysler gelooft nog altijd sterk in het concept van de monovolume, dat het naar eigen zeggen heeft uitgevonden. Dat blijkt uit de Pacifica, die de normen van het genre opnieuw defi nieert.

Prijs
NB
  • Score redactie NB

Overzicht :

“Millennials (de dertigers van nu, red.) met jonge kinderen willen geen auto zoals die van hun ouders. Ze richten zich op SUV’s, cross-overs en ondanks alles ook op minivans, op voorwaarde dat ze ‘anders’ zijn.” Aan het woord is Matt McAlear, marketingverantwoordelijke van Chrysler, die zich baseert op informatie die vergaard werd bij zogenaamde focusgroepen. “Natuurlijk zullen we de verkoopcijfers van vroeger niet meer halen. In 2000 waren er nog zeventien verschillende modellen van minivans, die samen goed waren voor een miljoen verkochte exemplaren. Vandaag zijn er nog maar zes keuzes en is het aantal transacties gehalveerd, maar we verkiezen deze commercieel interessantere situatie.”

In dit artikel : Chrysler

Geschreven door op