Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Mijn auto aan de beste prijs. Ontdek alle aanbiedingen van het moment op Autopromos.

Mijn auto aan de beste prijs. Ontdek alle aanbiedingen van het moment op Autopromos.

Bekijk alle aanbiedingen

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Nissan Juke 1.0 DIG-T A : Nog altijd even gewaagd

De eerste generatie van de Nissan Juke was begiftigd met een sterke esthetische persoonlijkheid en een dynamisch rijgedrag, maar leed onder een krappe binnenruimte en een oncomfortabele ophanging. De tweede generatie belooft die fouten te corrigeren.

24.490 €
  • Score redactie 14.48/20

Overzicht :

Bij zijn voorstelling in 2010 sloeg de Juke in als een bom, omdat zijn stijl helemaal brak met de geplogenheden op de markt. Nadat Nissan met de Qashqai eerder al aan de basis had gelegen van de trend van de compacte cross-overs, besloot het merk nog maar eens een nieuw segment te creëren: dat van de kleine cross-overs – maar ditmaal wel met wat meer stilistische durf. Zonder hetzelfde commerciële succes te kunnen claimen als zijn grote broer wist de eerste generatie van de Juke zich toch behoorlijk goed uit de slag te trekken: wereldwijd slaagde hij erin om op bijna tien jaar tijd 1 miljoen klanten te verleiden... ondanks een zeer matige interieur- en kofferruimte én een vrij hard ophangingscomfort. Die euvels moesten dus worden rechtgezet met deze nieuwe generatie, die qua looks amper minder gedurfd is. Hij wordt voorlopig aangeboden met één motor – een gewaagde gok? – maar is helemaal up-to-date op het vlak van connectiviteit en rijhulpsystemen. 

  • Nog steeds originele stijl
  • Gulle standaarduitrusting
  • Levendig weggedrag, stuurgevoel
  • Comfort t.o.v. voorganger (schokdemping)
  • Stille en soepele motor
  • Samenspel motor-versnellingsbak
  • Matige prestaties, verbruik
  • Soms opdringerige rijhulpsystemen
  • Comfort en weggedrag met 19-duimvelgen
  • Reactietijd gerobotiseerde versnellingsbak
  • Windgeluiden bij hoge snelheid

In dit artikel : Nissan, Nissan Juke