Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

MY GREEN CAR

Alles over groene auto's op MY GREEN CAR

ONTDEKKEN

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Eerste test / SsangYong Tivoli: verrassing

Vrij onverwacht liet de Belgische SsangYong-invoerder ons als eerste journalisten in Europa kennismaken met de nieuwe Tivoli. Een veelbelovende ontmoeting met een kleine SUV.

Prijs
NB
  • Score redactie NB

Overzicht :

SsangYong is een relatief kleine constructeur: vorig jaar haalde het Zuid-Koreaanse merk zijn streefdoel van 150.000 verkochte auto’s wereldwijd net niet, door de ineenstorting van de Russische markt. Maar klein zijn hoeft niet altijd nadelig te zijn. Zo staan de mensen van de Belgische invoerder in rechtstreeks contact met de CEO in Zuid-Korea, waardoor wij heel onverwacht nu al een korte eerste testrit konden maken met de nieuwe Tivoli, terwijl de persvoorstelling pas voor begin mei is gepland.

De invoerder voor ons land had namelijk twee exemplaren staan die moesten dienen als showmodel op het autosalon van Amster-dam, en zag er geen graten in om ons die aan de tand te laten voelen. Die gretigheid om ons zo vroeg mogelijk met de auto te laten rijden hangt samen met de enorme ambities van SsangYong: dit jaar hoopt de constructeur dubbel zoveel auto’s te verkopen als vorig jaar (lees: bijna 300.000 exemplaren) en de Tivoli moet een belangrijke rol spelen in die veroveringstocht. Tegen 2017 trekken de Koreanen zelfs naar Noord-Amerika.

In dit artikel : Ssangyong, Ssangyong Tivoli

Geschreven door op