Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

MY GREEN CAR

Alles over groene mobiliteit op MY GREEN CAR

ONTDEKKEN

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Korte tests / Hyundai Tucson 2.0 CRDi 48V A : Alle beetjes helpen

Naast de full hybrid – al dan niet oplaadbaar – is nog een ander type hybride in opmars: de mild hybrid, met een (bescheiden) elektrische ondersteuning. Ook de Hyundai Tucson biedt zo'n versie aan, op basis van de krachtigste diesel.

42.999 €
  • Score redactie NC

Overzicht :

SUV DAYS op 11 en 12 mei 2019

Ontdek, samen met onze redactie, gratis meer dan 30 SUV's

Meer over het evenement >>

In de marge van de Vierkamp rond aandrijftechnologieën op de voorgaande pagina’s hadden we nog een vijfde speler uitgenodigd: de Hyundai Tucson 2.0 CRDi. Naast de zelfopladende full hybrid van de Toyota en de pluginhybride Mitsubishi vertegenwoordigt die Koreaanse SUV sinds zijn facelift namelijk nog een derde soort hybridesysteem: dat van de mild hybrid, een techniek waarvan we in de komende jaren een heuse stortvloed aan modellen mogen verwachten. Voor de eigenlijke Vierkamp vonden we deze compacte diesel-SUV net een tikkeltje te veel afwijken, maar we hebben hem wel net zo uitgebreid aan de tand gevoeld als de andere vier.

  • Stille werking
  • Afwerkingskwaliteit
  • Homogeen geheel
  • Hoge prijs
  • Geen echte hybride
  • Reactietijd achttrapsautomaat

In dit artikel : Hyundai, Hyundai Tucson

Geschreven door op