Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Lamborghini

Huracán

Lamborghini Huracán (2021)
Coupés

Coupés

  • Lamborghini
    Huracán (2021)

  • Prijs CO2
    Benzine 197896 - 197896€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Lamborghini Huracán (2020)
Coupés

Coupés

  • Lamborghini
    Huracán (2020)

  • Prijs CO2
    Benzine 226330 - 226330€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Lamborghini Huracán Spider (2021)
Cabriolets

Cabriolets

  • Lamborghini
    Huracán Spider (2021)

  • Prijs CO2
    Benzine 217256 - 217256€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo Spyder

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Lamborghini Huracán Spider (2020)
Cabriolets

Cabriolets

  • Lamborghini
    Huracán Spider (2020)

  • Prijs CO2
    Benzine 248716 - 248716€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo Spyder

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Vorige Lamborghini-modellen
Lamborghini Huracán 2019
Lamborghini Huracán Spider 2019
Lamborghini Huracán 2016
Lamborghini Huracan 2014
Vind de autoverzekering die bij jou past!
  • Vind de autoverzekering die bij jou past!

  • AutoGids helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.

  • Ontdek het hier!

Tests Lamborghini Huracán

Onze tests

Budget

In hetzelfde budget