Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Benzine | 197896 - 197896€ | 0 - 0 g/km (WLTP) |
Lamborghini Huracan Evo
De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Benzine | 226330 - 226330€ | 0 - 0 g/km (WLTP) |
Lamborghini Huracan Evo
De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Benzine | 217256 - 217256€ | 0 - 0 g/km (WLTP) |
Lamborghini Huracan Evo Spyder
De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Benzine | 248716 - 248716€ | 0 - 0 g/km (WLTP) |
Lamborghini Huracan Evo Spyder
De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid. Koolstofceramische remmen behoren tot de standaarduitrusting, terwijl optioneel een magnetisch gestuurde ophanging leverbaar is. De Huracan bestaat sinds 2016 ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Sinds de milde facelift die beide varianten begin 2019 ondergingen, dragen ze het suffix ‘Evo’ in hun naam en steeg het vermogen van de centraal achterin gelegen V10 naar 640 pk. De Evo kreeg ook een elektronische update, onder de noemer Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Concreet maakt die bijkomende sturing het eenvoudiger om het volle potentieel van de Huracan te benutten. Daarmee rijdt de vierwielaangedreven Evo even zuiver als zijn RWD-evenknie met enkel achterwielaandrijving. Die laatste doet het wel met ‘slechts’ 610 pk. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.
Vind de autoverzekering die bij jou past!
AutoGids helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.