Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

MY GREEN CAR

Alles over groene mobiliteit op MY GREEN CAR

ONTDEKKEN

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Toyota Auris Touring Sports HSD

De Toyota Auris Touring Sports is als eerste break ter wereld verkrijgbaar met een benzine- in combinatie met een elektromotor. Zijn doel? Een nog groter publiek overtuigen van het hybrideconcept.

Prijs
NB
  • Score redactie 16.00/20

Overzicht :

Tegenover de plots wakker geschoten concurrentie die er fors tegenaan belooft te gaan, kan Toyota voordeel halen uit zijn voorsprong (wereldwijd 5,5 miljoen verkochte hybrides) en er ook flink mee uitpakken. Allereerst door op zijn stand in Frankfurt niets dan hybrides te tonen. En die zullen er uiteraard voor ieders budget zijn. Dat is nog lang niet het geval bij de Europese merken, waar hybridetechnologie alleen nog maar wordt toegepast in luxemodellen of zelfs enkel door de premiumconstructeurs. De number one van Japan kan dus nog even gerust zijn. Er wordt dan ook nog geen technische evolutie aangekondigd voor de productiemodellen - enkel in conceptvorm (Yaris Hybrid-R) - en het merk stelt zich tevreden met het uitbreiden van zijn gamma op basis van een beperkt aantal HSD-aandrijfgroepen (Hybrid Synergy Drive).

  • Aangename pendelauto voor in en ode stad
  • Erg laag verbruik in de stad
  • Ergonomie en rijgemak
  • Basisuitrusting en kwaliteitsindruk
  • Stijl én functionaliteit
  • Ruimte achterin en koffer
  • Relatief dure hybrideversie
  • Beperkt sleepvermogen geremd (345 kilo)
  • Slaapverwekkend bij lange snelwegritten
  • Weinig uitzonderlijk verbruik op de snelweg
  • Onhandige bevestigingspunten bagagescherm
  • Dorstiger op lange, licht stijgende stukken

In dit artikel : Toyota, Toyota Auris

Geschreven door op

De concurrenten