Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

MY GREEN CAR

Alles over groene mobiliteit op MY GREEN CAR

ONTDEKKEN

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Toyota Verso-S

De Toyota Yaris Verso kreeg ondanks al zijn kwaliteiten nooit een opvolger toen hij in 2004 uit productie ging. Tot vandaag: de Verso-S betekent een terugkeer naar het groeiende segment van de kleine eenvolumers.

Toyota Verso-S #1
Prijs
NB
  • Score redactie 13.00/20

Overzicht :

De Verso-S is gebaseerd op de huidige Yaris (die zelf nochtans nog dit jaar een opvolger krijgt), een van de laatste veelzijdige stadsauto's die onder de viermetergrens is gebleven (3.785 millimeter). Spijtig genoeg kan de Verso-S niet langer bogen op de uitgekiende moduleerbaarheid van de Yaris Verso. Hij heeft een neerklapbare achterbank (in 60/40-verhouding) waarvan de rugleuning in zeer beperkte mate kan worden versteld. In zijn voorganger kon de hele achterbank in zowat alle (on)mogelijke posities worden versteld en zelfs helemaal worden verwijderd. Tot slot bestaat de kans dat je op onze wegen een heel sterk op de Verso-S lijkend model met Subaru-logo's kruist. Toyota, dat sinds kort aandeelhouder is van Fuji Heavy Industries (het moederbedrijf van Subaru), probeert zijn kosten te delen door zijn kleine eenvolumer ook in de showrooms van zijn dochtermerk te parkeren onder de naam Trezia.

  • Pittige prestaties
  • Zuinige 1.4-dieselmotor
  • Verhouding buitenmaten-binnenruimte
  • Standaarduitrusting (vanaf tweede niveau)
  • Heel wat upgrades voor navigatie mogelijk
  • Ruime en praktische koffer
  • Relatief beperkte moduleerbaarheid
  • Onpraktische vijfde zitplaats
  • Teleurstellende interieurmaterialen
  • Onprecies stuur rond rechtuitstand
  • Geen stop-startsysteem
  • Navigatie pas later verkrijgbaar

In dit artikel : Toyota, Toyota Verso-S

Geschreven door op

De concurrenten