Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Mijn auto aan de beste prijs. Ontdek alle aanbiedingen van het moment op Autopromos.

Mijn auto aan de beste prijs. Ontdek alle aanbiedingen van het moment op Autopromos.

Bekijk alle aanbiedingen

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Eerste test / Volkswagen Beetle Dune 1.2 TSI : Nog meer trendy

De beetle dune is niet alleen aangenaam om naar te kijken, maar ook leuk om mee te leven.

Prijs
NB
  • Score redactie 0.00/20

Overzicht :

De retouches aan de Beetle en de komst van de cross-overversie Dune bewijzen dat er niet veel nodig is om de esthetiek van een trendy model op te poetsen. Een met 10 millimeter verhoogde bodemvrijheid, bredere sporen en wielkastranden (met behulp van zwarte beschermelementen), specifieke velgen van 18 duim en een echt leuke koetswerktint (Sandstorm Yellow Metallic) volstaan om alle blikken weer naar zich toe te trekken. De Beetle Dune is niet alleen aangenaam om naar te kijken, maar ook leuk om mee te leven. De gesloten versie ontvangt je in een smaakvol, warm en (dankzij het grote optionele panoramadak) helder interieur. We waardeerden het geslaagde huwelijk tussen currykleurige inzetstukken en zwart. Zowel de panelen van het dashboard als de rechte voorruit voeren ons terug naar een heerlijke sensatie van jaren geleden: het rijplezier van een echte Kever. De rijpositie, het comfort en de rijeigenschappen stemmen echter overeen met die van een voorwieltrekker als de Golf. De ruimte voorin ook. De basismotor beviel ons al heel erg. De drukgevoede 1.2-viercilinder met directe benzine-injectie, 105 pk en een manuele zesversnellingsbak heeft een heerlijk karakter en veel temperament. Ons testverbruik bedroeg slechts 6,9 l/100 km.

  • Geslaagde cross-overtransformatie
  • Fun en toch nog praktisch 
  • Aangename basismotor
  • Ruimte achterin
  • Opties doen prijs snel oplopen
  • Lange en zware deuren

In dit artikel : Volkswagen, Volkswagen Beetle