Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Honda FR-V

Geschreven door Bert Troubleyn op

Met de FR-V wil Honda zijn plaats opeisen bij de compacte eenvolumers. Het pakt daarvoor uit met sterke troeven, zoals de zes zitplaatsen op twee rijen à la Fiat Multipla.

Honda FR-V #1

Net als Toyota enkele jaren geleden beseft nu ook Honda
dat het Oude Continent een nog te veroveren markt is. In een poging om er meer vaste voet aan de grond te krijgen, past het Japanse merk geleidelijk zijn modellen aan de Europese zeden en gewoonten aan. En
de constructeur had nog een achterstand goed te maken op essentiële vlakken als dieselmotoren of autotypes die bij ons in trek zijn. Een tijdje geleden heeft Honda die eerste leemte ingevuld door zijn eerste
eigen dieselmotor voor te stellen, en nu wil het de tweede lacune wegwerken door eindelijk een compacte eenvolumer te introduceren. Akkoord, er was al de Stream, maar die heeft nooit weten te overtuigen, bij gebrek aan dieselmotor, maar ook aan een echt intelligent interieur. Met de FR-V (voor Family Recreational Versatile) werd een volledig andere weg
ingeslagen: het nieuwe model beschikt wel degelijk over een dieselmotor en komt voor de dag met een goede moduleerbaarheid, gebaseerd op het concept met zes zitplaatsen op twee rijen, zoals we dat al zagen in de Fiat Multipla.

In dit artikel : Honda, Honda FR-V

HEB JE NOG VRAGEN?
Stel ze op ons AutoForum

Naar AutoForum

Tests

Onze tests

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars