Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Autosalon Frankfurt / Salon van Frankfurt 2017: zonder Peugeot?

Geschreven door Olivier Duquesne op 21-12-2016

De directeur marketing en communicatie van Peugeot heeft aangegeven dat het merk zijn ‘offline’-strategie opnieuw gaat uitdenken. De constructeur zou dus niet deelnemen aan het salon van Frankfurt in september 2017.

De grote internationale salons trekken minder merken aan dan vroeger. De edities van 2016 van die van Genève en Parijs werden gekenmerkt door enkele grote afwezigen zoals Mini, Jaguar, Ford en Volvo. Ditmaal wil Peugeot de kosten voor de aanwezigheid op de salons besparen. Het merk zou beslist hebben om niet deel te nemen aan het salon van Frankfurt, dat loopt van 14 tot 24 september 2017. Guillaume Couzy, directeur marketing en communicatie van de constructeur, liet ons dit weten. Peugeot wil zijn digitale aanwezigheid versterken door de budgetten te beperken voor de ‘offline’ media, ofwel die voor de salons.

Web Editor - Specialist Advice

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten