Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 15 Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi 110 Exclusive (1999) - Beoordeling - Detail - AutoGids

Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

black friday

Black Friday : uw jaarabonnement vanaf 60 euro!

Ik geniet van dit aanbod
Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_widget_settings_filterinside.php on line 373

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi 110 Exclusive (1999)

Geschreven door op

Algemene tevredenheid : 15.32 / 20 Tevredenheid eigenaar :7 / 20
Aantal kilometers : 132 600 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 8 l

Citroën Xsara Picasso

Problème électronique du au le filtre à particules si on ne parcourt pas beaucoup de kilomètres sur autoroute.

Dashboard
  • Gebruiksgemak
  • Kofferinhoud
  • Probleem electronica

De andere beoordelingen over de Citroën Xsara Picasso

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken