Blogtests
Wat vind ik van de Mazda CX-30 SkyActiv-X met automaat?

Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.
Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken
Net als de S 1000 XR mengt de nieuwe BMW F 900 XR de lijnen van de avontuurlijke GS met die van een roadster. Een mengvorm tussen comfort en prestaties die best geslaagd genoemd mag worden. De afwerking is erg verzorgd, met bijvoorbeeld leuke siernaden op het zadel, inscripties, een getextureerd oppervlak voor verschillende sierelementen en een minimum aan zichtbare schroeven. De XR is te krijgen in een witte niet-metaalglanslak (die wij nogal flets vonden), een veel passender rood of een originele en gedurfde goudkleurige livrei. Neem plaats op het zadel en meteen valt de op comfort gerichte ergonomische rijhouding op, met een grotere hoek ter hoogte van de knieën. In vergelijking met de roadster F 900 R bevinden het stuur en de voetsteunen zich respectievelijk 30 en 45 millimeter hoger en 85 en 45 millimeter meer naar achteren. Het dikkere schuim in het zadel voel je meteen in je dijen. En de zadelhoogte van 825 millimeter zal voor een breed spectrum aan gebruikers geschikt blijken, temeer omdat lagere en hogere zadels als toebehoren te krijgen zijn.