Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Industrie en economie / Ford vraagt een “expert merkstrategie” om hulp

Geschreven door Laurent Norro op 30-01-2017

Ford droomt van een beter merkimago op internationaal niveau. Daarom kocht het Apple-kaderlid Musa Tariq weg om dat doel te bereiken.

Ford wil in de komende jaren een beter internationaal merkimago opbouwen. Om dat te bereiken, heeft het merk Musa Tariq aangetrokken. Die 34-jarige jongeman verwierf al heel wat ervaring op dit vlak bij onder meer Apple, Nike en Burberry.

Nieuw imago

Ford stelt hem voor als een “expert merkstrategie” en heeft hem benoemd tot “vicepresident voor de wereldwijde merkbekendheid”. Wat een titel… Op de dag van de benoeming verklaarde Ford-baas Mark Fields: “Het doel van Musa Tariq is om de positionering en de merkcommunicatie van Ford te verbeteren. Zijn werk komt als aanvulling op het huidige marketing- en communicatiestrategie”. Over die huidige strategie zei Fields nog: “Naarmate we ons ontwikkelen, schenken we meer aandacht en investeringen aan de opbouw en de differentiatie van ons merk. Vandaag hebben we de kans om in contact te komen met steeds meer consumenten en spelers die voordien misschien niet voor Ford zouden hebben gekozen, dankzij een meer doortastende marketing en communicatie die meer cultureel aangepast is”. Musa Tariq zou op 30 januari beginnen werken bij Ford.

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten