Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Citroën C3 Aircross 1.2 Puretech 110 : Hetzelfde maar (iets) beter

Na een carrière van vier jaar krijgt de C3 Aircross een facelift – of beter gezegd: poedert hij zijn neus bij – om, zoals de trendy uitdrukking het wil, “aan maturiteit te winnen” op het gebied van comfort, connectiviteit en rijhulpsystemen.

19.980 €
  • Score redactie 14.50 /20

Overzicht :

De C3 Aircross had een leuk snoetje, maar in vergelijking met zijn concurrenten zag hij er wellicht wat te zachtaardig uit. Door zijn wenkbrauwen te fronsen oogt hij op slag een stuk ernstiger, wat hem volgens Citroën een assertievere en krachtigere uitstraling geeft. Een andere must voor een tussentijdse facelift is natuurlijk de ‘hogere positionering’ om de klant meer genot en waarde te bieden. Concreet doelt Citroën daarmee op de nieuwe kleuren en Color Packs, de nieuwe velgen, de vier nieuwe interieur­sferen en vooral de Advanced Comfort-voorstoelen. Ook de connectiviteit en het aanbod aan rijhulpsystemen ondergingen enkele evoluties. Voor de rest verandert er niets. Of ‘bouwt hij voort op de troeven van zijn voorganger’ zoals dat dan heet...

  • Bijzonder comfortabele voorstoelen
  • Verhouding buitenmaten-interieurruimte
  • Gewillige motor
  • Dubieus uitrustingsbeleid
  • Wat ontgoochelende schokdemping
  • Soms lastige schermbediening

In dit artikel : Citroën, Citroën C3 aircross

NIEUWSBRIEF