Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

TWEEDEHANDS / Land Rover Stage One V8 HCPU

Ons referentienr : 10890043


Prijs : 29.500 €
46.580 km 06/1983 160 pk
Contacteer de verkoper
Verkoper
Adres 5680 doische

Alle velden zijn verplicht

Bericht verzenden
Hoewel wij veel aandacht besteden aan de inhoud van onze website, is het onmogelijk om alle zoekertjes in detail na te kijken. We raden u dan ook aan om steeds alert te zijn voor bedrog. Koop nooit een auto zonder hem vooraf te hebben gezien en betaal vooral nooit op voorhand, per cheque of postmandaat, zelfs bij wijze van voorschot.

Hier vind je een paar adviezen om te vermijden dat je in de val trapt tijdens je zoektocht.
Basisinformatie
Merk Land Rover
Terugvorderbare B.T.W Nee
Voertuigdetails
Brandstof Benzine
Aantal versnellingen 4
Aantal zitplaatsen 3
Aantal deuren 2
Technische informatie
Cilinderinhoud (cm3) 3500 cc
Aantal cilinders 8
Kw / pk 118 / 160
Geen certificaat ingevuld !
Meer informatie

Très rare Land rover Stage one HCPU , Unique exemplaire en Belgique
En 1978 Land rover installe son V8 Rover dans ses 109 série 3 sous la dénomination "Stage one" en 2 et 5 portes , ce n' est qu' en 1982 , soit la dernière année de production des Séries 3 de 109" que Land Rover introduit la version HCPU " High Capacity Pick Up " , de la combinason "Stage One" avec celle de "HCPU" seul 27 exemplaires sortiront des chaînes de montage

Ce dernier a un chassis galvanisé qui est dans un état irréprochable , la galvanisation a été recouverte d' une légère couche de peinture noir pour gommer l' effet brillant du galva , la carrosserie n' as jamais fait l' objet de restauration , celui ci est donc toujours dans sa teinte "Mid Grey" d' origine , quelques défaut sont a noté par ci par là qui sont les traces de sont vécu mais lui confrère un certain charme .
Le V8 présent sous le capot est un 3,5 efi couplè à une injection de 3,9 efi , c' est donc le même bloc que l' original ( qui est disponible mais à restaurer ) mais avec une injection et non les carbus originaux , ce qui lui offre une excellente fiabilité , plus de puissance et un excellent fonctionnement avec le LPG qui équipe celui ci .

Boite et pont sont eux toujours ceux d'origines et en très bon état de fonctionnement .
L' échappement est entièrement en inox et récent ce qui donne une très belle musocalité du V8 ; voir le son dans la vidéo à retrouvé sur youtube sur ce lien :
https://youtu.be/oMsJe4KcMTM
Dans la liste des pièces neuves et/où récentes vous trouverez ;
Les pneus toyo , la suspension complète , le radiateur ( renforcé ) , les freins , l' embrayage , rotules , l' alternateur , la pompe à eau , le visco , la bâche de benne ( exmoor trim , voir sur une des photo ) , ect...

Pas d' essais si pas réellement intéressé
Prix négociable uniquement devant le véhicule
Roule toutes distances

Deze informatie wordt in de taal (talen) van de verkoper weergegeven.

Produpress is niet verantwoordelijk voor de juistheid van de verstrekte informatie.

Meer infos: Land Rover