Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Porsche 2.0 Targa Préparée GT

Ons referentienr : 9541253

Contacteer de verkoper
Professionele verkoper
Deman Brussels
Adres Chaussée de Wavre 1183
1160 Bruxelles
Tel. +32 2 6298952
Verkoper lokaliseren Tweedehands van de verkoper

Alle velden zijn verplicht

Bericht verzenden
Hoewel wij veel aandacht besteden aan de inhoud van onze website, is het onmogelijk om alle zoekertjes in detail na te kijken. We raden u dan ook aan om steeds alert te zijn voor bedrog. Koop nooit een auto zonder hem vooraf te hebben gezien en betaal vooral nooit op voorhand, per cheque of postmandaat, zelfs bij wijze van voorschot.

Hier vind je een paar adviezen om te vermijden dat je in de val trapt tijdens je zoektocht.
Basisinformatie
Merk Porsche
Terugvorderbare B.T.W Nee
Voertuigdetails
Brandstof Benzine
Aantal versnellingen 5
Aantal zitplaatsen 2
Aantal deuren 3
Met garantie 12
Uitrusting en opties
Open dak
Radio
Technische informatie
Cilinderinhoud (cm3) 1971 cc
Aantal cilinders 4
Kw / pk 74 / 101

1976 Porsche 914 2L Préparée GT

- Carte grise actuelle Belge Immat. en plaque ancêtre O
- Eligible Monte Carlo Historique ou Tour Auto
- Polyvalence route et circuit

Véritable sportive, la Porsche 914 sera proposée avec le six cylindres à plat de la 911 T et elle fera dès 1970 l'objet d'une homologation internationale en catégorie Grand Tourisme Spéciale. Douze autos furent montées par l'usine sur la base de 914/6, toutes équipées avec des élargisseurs d'ailes et d'un moteur qui développait entre 160 et 220 ch selon qu'elles se destinaient au rallye ou au circuit.

Le modèle que nous présentons, basé sur la 914 équipé de son moteur 4 cylindres d'origine, reprend ces spécifications avec la carrosserie élargie des 914/6 GT, de larges jantes Fuchs " replica ", des liaisons au sol et un embrayage renforcés et une boîte sport à cinq vitesses. Le moteur entièrement refait fin 2015 a également fait l'objet d'une préparation sérieuse avec culasses à grosses soupapes, arbre à cames compétition, deux carburateurs Weber 48 qui permettent au moteur de quatre cylindres de délivrer environ 170 chevaux.

N'hésitez pas à nous contacter pour plus d'information.
Le véhicule est actuellement visible dans notre showroom à Bruxelles.

----

Porsche 914 2L geprepareerde GT uit 1976

- Huidige Belgische inschrijving Immat. in voorouderplaat O
- In aanmerking komende Monte Carlo Historique of Tour Auto
- Veelzijdigheid op de weg en op het circuit

De Porsche 914, een echte sportwagen, werd aangeboden met de platte zescilindermotor van de 911 T en was vanaf 1970 onderworpen aan internationale homologatie in de categorie Grand Touring Special. Twaalf auto's werden door de fabriek gebouwd op basis van de 914/6, allemaal uitgerust met spatbordverbreders en een motor die tussen de 160 en 220 pk ontwikkelde, afhankelijk van of ze bestemd waren voor de rallysport of het circuit.

Het model dat we presenteren, gebaseerd op de 914 uitgerust met zijn originele 4-cilindermotor, neemt deze specificaties over met de verbrede carrosserie van de 914/6 GT, grote "replica" Fuchs-velgen, versterkte ophangingen en koppeling en een vijfversnellingsbak sport versnellingsbak. De eind 2015 volledig herbouwde motor is ook serieus geprepareerd met cilinderkoppen met grote kleppen, wedstrijdnokkenassen, twee Weber 48 carburateurs waarmee de viercilindermotor zo'n 170 pk kan leveren.

Aarzel niet ons te contacteren voor meer informatie.
Het voertuig is momenteel zichtbaar in onze showroom in Brussel.

----

1976 Porsche 914 2L Prepared GT

- Current Belgian registration Immat. in ancestor plate O
- Eligible Monte Carlo Historique or Tour Auto
- Road and circuit versatility

A true sports car, the Porsche 914 was offered with the flat six-cylinder engine of the 911 T and from 1970 it was subject to international homologation in the Grand Touring Special category. Twelve cars were built by the factory on the basis of 914/6, all equipped with fender flares and an engine that developed between 160 and 220 hp depending on whether they were intended for rallying or the circuit.

The model we are presenting, based on the 914 equipped with its original 4-cylinder engine, takes up these specifications with the widened bodywork of the 914/6 GT, large "replica" Fuchs rims, reinforced suspensions and clutch and a five-speed sports gearbox. The engine, completely rebuilt at the end of 2015, has also been seriously prepared with large-valve cylinder heads, competition camshafts, two Weber 48 carburettors which allow the four-cylinder engine to deliver around 170 horsepower.

Do not hesitate to contact us for more information.
The vehicle is currently visible in our showroom in Brussels.

Deze informatie wordt in de taal (talen) van de verkoper weergegeven.

Produpress is niet verantwoordelijk voor de juistheid van de verstrekte informatie.