Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Fiat

500L

Fiat 500L (2021)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2021)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 126 - 182 g/km (WLTP)
    Diesel - 126 - 137 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Fiat 500L (2020)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2020)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Diesel - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Fiat 500L (2019)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2019)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Diesel - 0 - 0 g/km (WLTP)
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Fiat 500L (2017)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2017)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Diesel - 0 - 0 g/km (WLTP)
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)
    Aardgas - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Fiat 500L Living (2017)
Monovolumes

Monovolumes

Fiat 500L Trekking (2016)
Monovolumes

Monovolumes

Fiat 500L Living (2015)
Monovolumes

Monovolumes

Fiat 500L (2015)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2015)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)
    Diesel - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Fiat 500L (2014)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2014)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)
    Diesel - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Fiat 500L Living (2014)
Monovolumes

Monovolumes

Fiat 500L Trekking (2014)
Monovolumes

Monovolumes

Fiat 500L (2013)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2013)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)
    Diesel - 0 - 0 g/km (WLTP)
    LPG - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Fiat 500L (2012)
Monovolumes

Monovolumes

  • Fiat
    500L (2012)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)
    Diesel - 0 - 0 g/km (WLTP)
    LPG - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Fiat 500L

    De 500L – met de ‘L’ van ‘Large’ – kwam in 2012 op de markt en werd in de loop van 2017 opgefrist, met als belangrijkste nieuws de komst van een online verbonden multimediasysteem. Het model is een slordige 60 centimeter langer dan de gewone 500, en ook bijna 20 centimeter hoger en 15 centimeter breder. De 500L is bijzonder ruim voor een auto van deze buitenafmetingen. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van minstens 412 liter. De achterbank kan in ongelijke delen worden opgeklapt en is verschuifbaar, maar zit helaas niet comfortabel. De langere Wagon met twee extra zitplaatsen in de koffer is al een tijdje niet meer verkrijgbaar, en ook de stoer aangeklede Cross-versie, met zijn SUV-achtige look verdween in de loop van 2021 uit het aanbod. Ook in het motorpalet werd het voorbije jaar nog verder gesnoeid: beide diesels werden afgevoerd, zodat de 500L alleen nog maar leverbaar met de atmosferische 1.4 van 95 pk, die eigenlijk te krap bemeten is voor de gezinsroeping van deze auto. Een spijtige zaak, want voor de rest rijdt de 500L best prettig: de ophanging is in de eerste plaats op comfort gericht, maar kan ook overweg met een meer dynamische rijstijl. Voor wie een praktische, maar tegelijk eigenzinnige auto zoekt, heeft de Fiat 500L nog altijd zijn charmes. Desondanks wordt het model stilaan hoogbejaard, terwijl de enige overgebleven motor – de 1.4 MPI – qua rijgemak niet op kan tegen het turbogeweld bij de concurrentie.

Vorige Fiat-modellen
Fiat 500L 2021
Fiat 500L 2020
Fiat 500L 2019
Fiat 500L 2017
Fiat 500L Living 2017
Fiat 500L Trekking 2016
Fiat 500L Living 2015
Fiat 500L 2015
Fiat 500L 2014
Fiat 500L Living 2014
Fiat 500L Trekking 2014
Fiat 500L 2013
Fiat 500L 2012

Tests Fiat 500L

Onze tests