Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Subaru XV

Subaru hoopt met de XV een graantje mee te pikken van de cross-overgolf. Deze compacte vierwielaangedreven SUV wijdt het platform van de volgende Impreza in, al blijkt dat niet meer uit zijn naam.

Prijs
NB
  • Score redactie 13.94 /20

Overzicht :

Zoals elke zichzelf respecterende Subaru doet de XV een beroep op een permanente vierwielaandrijving en een boxermotor. Naast de hier geteste tweeliterdiesel staan in de prijslijst nog een atmosferische 1.6 (114 pk, 150 Nm) en 2.0 (150 pk, 196 Nm) op benzine. Ze worden allebei gekoppeld aan een manuele vijfbak, die als optie kan worden vervangen door een CVT. Net zoals de benzinemotoren is die automaat trouwens nieuw. Verder is de XV ontwikkeld op basis van de nieuwe Impreza, die pas eind dit jaar op de markt komt. Door de bodemvrijheid over te nemen van de Forester staat hij wel wat hoger van de grond.

  • Foutloze vierwielaandrijving
  • Goed gespreide versnellingsbak
  • Volwaardige cross-overlook
  • Zuinige boxerdiesel
  • Basisprijs, volledige uitrusting
  • Uitstekende afwerkingskwaliteit
  • Geen stop-startsysteem met dieselmotor
  • Ietwat stugge schokdemping
  • Optiebeleid
  • Hakerige versnellingsbakbediening
  • Geen automaat verkrijgbaar
  • Geen reservewiel verkrijgbaar

In dit artikel : Subaru, Subaru XV

NIEUWSBRIEF

De concurrenten