Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Advies / Saloncondities : buitenkans of gebakken lucht

Geschreven door David Leclercq op 18-12-2015

Veel automobilisten stellen hun aankoop uit tot het jaarlijkse autosalon van Brussel, in de veronderstelling dat de kortingen dan een hoogtepunt bereiken. Maar is dat wel zo?

Weinig autosalons ter wereld zijn zodanig op de verkoop gericht als dat van Brussel. En eigenlijk is het niet meer dan logisch dat de merken de gelegenheid te baat nemen om de bezoeker te verleiden tot de aankoop van een nieuwe auto. De klanten staan letterlijk voor het grijpen, half gehypnotiseerd door felle spots, flitsende videobeelden, luide muziek, grote procenten en bevallige hostessen. Voeg daarbij het sociologische verschijnsel “zien kopen doet kopen”, en alle factoren zijn verenigd om de klant in een koopstemming te brengen.

Loont wachten tot januari de moeite?

De meeste merken sparen dan ook al hun marketing- en salesbudget op tot die ene maand aan het begin van het jaar, in de strijd naar marktaandeel en cijfers. Ze beschouwen het salon als een barometer voor de rest van het jaar en willen kost wat kost een goede start maken...

Lees meer...

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten