Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Wat zoek je?

Citroën

C1

Citroën C1 5d (2021)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2021)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 108 - 110 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 3d (2020)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 3d (2020)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 110 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 5d (2020)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2020)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 108 - 110 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 5d (2019)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2019)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 3d (2019)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 3d (2019)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 5d (2018)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2018)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 5d (2017)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2017)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 3d (2017)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 3d (2017)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 3d (2016)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 3d (2016)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 5d (2016)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2016)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 3d (2015)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 3d (2015)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 5d (2015)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2015)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 5d (2014)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 5d (2014)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 3d (2014)
Stadswagens

Stadswagens

  • Citroën
    C1 3d (2014)

  • Niet meer beschikbaar
  • Prijs CO2
    Benzine - 0 - 0 g/km (WLTP)

    Citroën C1 3d.

    De tweede generatie van de Citroën C1 dateert uit 2014, maar het doek valt weldra, en mogelijk voorgoed, want het is nog lang niet zeker of er een opvolger komt. Voorlopig deelt de kleinste Citroën echter nog even zijn basisstructuur en heel wat onderdelen met de Peugeot 108 en de Toyota Aygo. Net als zijn neefjes bestaat hij tegenwoordig enkel nog als vijfdeurs. Op de achterbank van de C1 is er net genoeg plaats voor twee personen, maar echt comfortabel zitten is het daar niet. Ook de koffer is krap, terwijl de hoge laaddrempel en de kleine laadopening de toegankelijkheid beperken. Het instrumentenbord is eenvoudig opgebouwd, met één centrale grote klok en helaas ook goedkoop ogende materialen. Wel zijn er tal van mogelijkheden om de auto te personaliseren. Citroën biedt ook een Airscape-variant aan, voorzien van een groot canvas dak dat je kunt openschuiven om een zweem van cabriogevoel te creëren. Met zijn totale lengte van 3,47 meter blijft de C1 compact en heeft hij geen moeite om door het stedelijke verkeer te glippen. Door de kleine draaicirkel is het bovendien makkelijk manoeuvreren. Er staat maar één motor op het programma: de eenliter van Toyota-makelij, goed voor 72 pk, die voor een stadsomgeving ruimschoots volstaat en in deze lichte auto zelfs bijzonder pittig aanvoelt. Deze driecilinder is enkel nog leverbaar met een manuele vijfbak. De C1 is een zuinige en wendbare stadswagen. Zijn prijs, originele vormgeving en personalisatiemogelijkheden zijn troeven die de kleine koffer en ondermaatse afwerking moeten compenseren. Maar zijn laatste uur heeft geslagen...

Citroën C1 3d (2005)
Stadswagens

Stadswagens

Citroën C1 5d (2005)
Stadswagens

Stadswagens

Vorige Citroën-modellen
Citroën C1 5d 2021
Citroën C1 3d 2020
Citroën C1 5d 2020
Citroën C1 5d 2019
Citroën C1 3d 2019
Citroën C1 5d 2018
Citroën C1 5d 2017
Citroën C1 3d 2017
Citroën C1 3d 2016
Citroën C1 5d 2016
Citroën C1 3d 2015
Citroën C1 5d 2015
Citroën C1 5d 2014
Citroën C1 3d 2014
Citroën C1 3d 2005
Citroën C1 5d 2005
Vind de autoverzekering die bij jou past!
  • Vind de autoverzekering die bij jou past!

  • AutoGids helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.

  • Ontdek het hier!

Tests Citroën C1

Onze tests