Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Eerste test / Toyota Landcruiser 3.0 D-4D

De Land Cruiser 3.0 D-4D krijgt een gemoderniseerde drieliterdiesel met meer koppel. «Een goede reden om hem een versnelling meer te geven», dachten ze bij Toyota.

Toyota Landcruiser 3.0 D-4D #1
Prijs
NB
  • Score redactie NB

Overzicht :

Voor een diesel met zoveel koppel kan het paradoxaal lijken versnellingen toe te voegen. Maar hoe meer versnellingen, hoe makkelijker het is om de snelheid op te bouwen, terwijl het toerental minder terugvalt bij het schakelen, en dat geldt ook voor een motor die barst van de energie. Het is precies zoals bij twee
trappen die een zelfde hoogteverschil moeten overbruggen: de makkelijkste zal altijd die met de meeste treden zijn, ongeacht de afmetingen van onze dijen en kuiten. Op de 3.0 D-4D vertaalt de winst zich in een stillere werking, meer rijplezier, meer bekwaamheden op de weg en op het terrein, betere prestaties, minder vervuiling en een lager verbruik.

In dit artikel : Toyota, Toyota Land Cruiser

NIEUWSBRIEF