Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / Toyota Landcruiser 3.0 D-4D

Geschreven door Bert Troubleyn op

De Land Cruiser 3.0 D-4D krijgt een gemoderniseerde drieliterdiesel met meer koppel. «Een goede reden om hem een versnelling meer te geven», dachten ze bij Toyota.

Toyota Landcruiser 3.0 D-4D #1

Voor een diesel met zoveel koppel kan het paradoxaal lijken versnellingen toe te voegen. Maar hoe meer versnellingen, hoe makkelijker het is om de snelheid op te bouwen, terwijl het toerental minder terugvalt bij het schakelen, en dat geldt ook voor een motor die barst van de energie. Het is precies zoals bij twee
trappen die een zelfde hoogteverschil moeten overbruggen: de makkelijkste zal altijd die met de meeste treden zijn, ongeacht de afmetingen van onze dijen en kuiten. Op de 3.0 D-4D vertaalt de winst zich in een stillere werking, meer rijplezier, meer bekwaamheden op de weg en op het terrein, betere prestaties, minder vervuiling en een lager verbruik.

In dit artikel : Toyota, Toyota Land Cruiser

Tests

Onze tests

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars