Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Benzine | 14975 - 20335€ | 114 - 125 g/km (WLTP) |
Aardgas | 17825 - 17825€ | 103 - 105 g/km (WLTP) |
Volkswagen Up 3d.
De Up gaat al sinds 2011 mee, met een tussentijdse facelift in 2017. Hij bestaat als drie- en vijfdeurs en is de enige overblijver van wat oorspronkelijk een trio was – de Seat Mii en de Skoda Citigo zijn intussen van de Belgische markt verdwenen. Ondanks zijn beperkte lengte van 3,54 meter mag VW’s kleinste als een volwaardige vierzitter worden beschouwd. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van 251 liter. Het dashboard is eenvoudig opgebouwd, maar degelijk afgewerkt. Met zijn overzichtelijke koetswerk en comfortabele ophanging komt de Up vooral in de stad tot zijn recht. Op elke versie is als optie een automatische noodremsysteem leverbaar. Het bescheiden gamma telt enkel eenliter-driecilinders. De atmosferische basisversie van 65 pk is gewillig en zuinig en kan al volstaan. Voor meer rijplezier kun je terecht bij de sympathieke GTI, die dankzij een turbo 115 pk uit dezelfde motor haalt en voorzien is van een manuele zesbak en een verlaagde ophanging. Tot slot is er nog een CNG-variant op basis van de atmosferische eenliter, goed voor 68 pk. Die Eco Up moet met een aardgastank van slechts 11 kilogram en een bijkomende benzinetank van amper 10 liter echter al gauw een tankstation opzoeken. De Up laat een degelijke indruk na en is functioneel opgevat. De afwerking is goed en ondanks de compacte buitenafmetingen biedt de kleine Volkswagen voldoende plaats voor vier inzittenden. De prijs is echter vrij hoog, zeker gezien de karige standaarduitrusting.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Benzine | 15590 - 20950€ | 114 - 125 g/km (WLTP) |
Aardgas | 18440 - 18440€ | 103 - 105 g/km (WLTP) |
Volkswagen Up 5d.
De Up gaat al sinds 2011 mee, met een tussentijdse facelift in 2017. Hij bestaat als drie- en vijfdeurs en is de enige overblijver van wat oorspronkelijk een trio was – de Seat Mii en de Skoda Citigo zijn intussen van de Belgische markt verdwenen. Ondanks zijn beperkte lengte van 3,54 meter mag VW’s kleinste als een volwaardige vierzitter worden beschouwd. De koffer met verstelbare bodem heeft een volume van 251 liter. Het dashboard is eenvoudig opgebouwd, maar degelijk afgewerkt. Met zijn overzichtelijke koetswerk en comfortabele ophanging komt de Up vooral in de stad tot zijn recht. Op elke versie is als optie een automatische noodremsysteem leverbaar. Het bescheiden gamma telt enkel eenliter-driecilinders. De atmosferische basisversie van 65 pk is gewillig en zuinig en kan al volstaan. Voor meer rijplezier kun je terecht bij de sympathieke GTI, die dankzij een turbo 115 pk uit dezelfde motor haalt en voorzien is van een manuele zesbak en een verlaagde ophanging. Tot slot is er nog een CNG-variant op basis van de atmosferische eenliter, goed voor 68 pk. Die Eco Up moet met een aardgastank van slechts 11 kilogram en een bijkomende benzinetank van amper 10 liter echter al gauw een tankstation opzoeken. De Up laat een degelijke indruk na en is functioneel opgevat. De afwerking is goed en ondanks de compacte buitenafmetingen biedt de kleine Volkswagen voldoende plaats voor vier inzittenden. De prijs is echter vrij hoog, zeker gezien de karige standaarduitrusting.
Vind de autoverzekering die bij jou past!
AutoGids helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.