Overzicht :
Er is al behoorlijk wat stof opgewaaid over de nieuwe designtaal van BMW, vooral dan over de opengewerkte nieren. We gaan ons hier niet uitspreken over de esthetiek ervan, al zullen we niemand voor het hoofd stoten door te stellen dat de keuze van hoofdstilist Adrian Van Hooydonk om zoveel focus naar het front te zuigen, op zijn zachtst gezegd ‘gewaagd’ is.
Nu kan het uiteraard aan ons liggen – het veelvuldig moeten werken met plaatjes van de 4-Reeks doet nu eenmaal sneller gewenning ontstaan – maar bij de nieuwe M4 lijkt het smoelwerk lang niet meer zoveel controverse op te wekken. Meer nog, de gigagrille met zijn horizontale dubbele lamellen staat de snelle coupé eigenlijk wel. Toeval? Vermoedelijk niet. Het zou ons immers verbazen als BMW risico’s zou nemen met wat toch dé vaandeldrager is van het merk.
- Heerlijke zescilinder
- Homogeen onderstel
- Suggestieve klank
- Te krachtig voor de achterwielen alleen
- Overdreven veel afstelmogelijkheden
- Erg hoge prijs
In dit artikel : BMW, BMW 4 Reeks

HEB JE NOG VRAGEN?
Stel ze op ons AutoForum