Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 15 Mazda Mazda3 Hatchback 2.0 e-Skyativ G 90kW Skycruise (2021) - Beoordeling - Detail - AutoGids

Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

black friday

Black Friday : uw jaarabonnement vanaf 60 euro!

Ik geniet van dit aanbod
Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_widget_settings_filterinside.php on line 373

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Mazda Mazda3 Hatchback 2.0 e-Skyativ G 90kW Skycruise (2021)

Geschreven door op

Algemene tevredenheid : 19 / 20 Tevredenheid eigenaar :19 / 20
Aantal kilometers : 8 200 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 8 l

Mazda Mazda3 Hatchback

J'ai acheté la voiture il y a 4 mois. La voiture est très homogène. Elle a les options que je souhaite et rien de superflu. Le moteur est très agréable. Mazda a réussi le pari difficile d'avoir un moteur sobre a bas régime mais qui, si on le sollicite, peut procurer beaucoup de plaisir. La voiture est dynamique, les sensations à son volant sont fidèles et on prend du plaisir a l'emmener sur petites routes (Ce qui devient rare de nos jours). Le poids est réduit et cela est un très bon point.

Dashboard
  • Veiligheid 9/10
  • Uitrusting 9/10
  • Wegligging 9/10

De andere beoordelingen over de Mazda Mazda3 Hatchback

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken