Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Ford

Mustang

Ford Mustang (2022)
Coupés

Coupés

  • Ford
    Mustang (2022)

  • Prijs CO2
    Benzine 57800 - 70300€ 256 - 284 g/km (WLTP)

    Ford Mustang

    In 2015 keerde de Mustang terug naar Europa, waar het iconische model het nodige succes oogst. Om dat zo te houden kreeg Fords ‘pony car’ in 2018 een grondige opfrisbeurt. Binnenin bracht die een digitaal en personaliseerbaar instrumentenbord met zich mee, maar de afwerking blijft de Amerikaanse roots verraden. Achterin is het iets minder claustrofobisch zitten dan in eerdere generaties, maar wonderen hoef je niet te verwachten. Dat geldt des te meer in de Convertible, met stoffen kap (die je wel nog manueel moet ontgrendelen om ze te kunnen openen). Voor de puristen is er goed nieuws: Ford verbande de 2.3 EcoBoost voor 2021 namelijk uit de Europese Mustang-line-up. De vijfliter-V8 van 449 pk is daardoor de enige overblijvende mogelijkheid, al bestaat van de Fastback wel nog een Mach 1-uitvoering, die het vermogen opkrikt naar 460 pk. Standaard is de achtcilinder gekoppeld aan een manuele zesbak, tegen meerprijs is een automaat met tien (!) verhoudingen verkrijgbaar. En om de volledig onafhankelijke en zelfs vrij geraffineerde ophanging nog te verbeteren kunnen klanten kiezen voor een adaptieve schokdemping van het MagneRide-type (standaard op de Mach 1). De Convertible rijdt daarentegen duidelijk minder nauwkeurig dan de Fastback en is eerder gericht op vreedzaam cruisen, the American way... De Mustang staat meer dan ooit voor maximaal rijplezier voor zo min mogelijk geld, zeker als Fastback. Ford eert nu ook de heritage door de Mustang enkel nog aan te bieden met de vijfliter-V8.

Ford Mustang Cabrio (2022)
Cabriolets

Cabriolets

  • Ford
    Mustang Cabrio (2022)

  • Prijs CO2
    Benzine 62300 - 62300€ 263 - 265 g/km (WLTP)

    Ford Mustang Convertible

    In 2015 keerde de Mustang terug naar Europa, waar het iconische model het nodige succes oogst. Om dat zo te houden kreeg Fords ‘pony car’ in 2018 een grondige opfrisbeurt. Binnenin bracht die een digitaal en personaliseerbaar instrumentenbord met zich mee, maar de afwerking blijft de Amerikaanse roots verraden. Achterin is het iets minder claustrofobisch zitten dan in eerdere generaties, maar wonderen hoef je niet te verwachten. Dat geldt des te meer in de Convertible, met stoffen kap (die je wel nog manueel moet ontgrendelen om ze te kunnen openen). Voor de puristen is er goed nieuws: Ford verbande de 2.3 EcoBoost voor 2021 namelijk uit de Europese Mustang-line-up. De vijfliter-V8 van 449 pk is daardoor de enige overblijvende mogelijkheid, al bestaat van de Fastback wel nog een Mach 1-uitvoering, die het vermogen opkrikt naar 460 pk. Standaard is de achtcilinder gekoppeld aan een manuele zesbak, tegen meerprijs is een automaat met tien (!) verhoudingen verkrijgbaar. En om de volledig onafhankelijke en zelfs vrij geraffineerde ophanging nog te verbeteren kunnen klanten kiezen voor een adaptieve schokdemping van het MagneRide-type (standaard op de Mach 1). De Convertible rijdt daarentegen duidelijk minder nauwkeurig dan de Fastback en is eerder gericht op vreedzaam cruisen, the American way... De Mustang staat meer dan ooit voor maximaal rijplezier voor zo min mogelijk geld, zeker als Fastback. Ford eert nu ook de heritage door de Mustang enkel nog aan te bieden met de vijfliter-V8.

Vorige Ford-modellen
Ford Mustang Cabrio 2022
Ford Mustang 2022
Ford Mustang 2020
Ford Mustang Cabrio 2020
Ford Mustang 2019
Ford Mustang Cabrio 2019
Ford Mustang 2017

Tests Ford Mustang

Onze tests

Budget

In hetzelfde budget