Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Lamborghini

Huracán

Lamborghini Huracán (2021)
Coupés

Coupés

  • Lamborghini
    Huracán (2021)

  • Prijs CO2
    Benzine 197896 - 197896€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid.. Deze door een atmosferische V10 aangedreven Lamborghini bestaat ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Het gamma werd in 2022 versterkt met de Tecnica, een 640 pk en 565 Nm krachtige versie die zich tussen de Evo en de STO positioneert. De Tecnica houdt het bij achterwielaandrijving, wat mogelijk wordt gemaakt door het Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata, het neusje van de zalm wat elektronische, actieve rijhulpsystemen betreft. Dat kan dankzij een omvangrijk elektronisch netwerk dat de gegevens optekent en verwerkt, acties die inwerken op de magnetische schokdemping, de adaptieve tractiecontrole, de door de remmen aangestuurde vectoriële koppelverdeling, het stuur en de actieve achteras. Lamborghini heeft nog leuks in petto, want de Huracan komt binnenkort als verhoogde Sterrato. Een rallyversie, zeg maar. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Lamborghini Huracán (2020)
Coupés

Coupés

  • Lamborghini
    Huracán (2020)

  • Prijs CO2
    Benzine 226330 - 226330€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid.. Deze door een atmosferische V10 aangedreven Lamborghini bestaat ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Het gamma werd in 2022 versterkt met de Tecnica, een 640 pk en 565 Nm krachtige versie die zich tussen de Evo en de STO positioneert. De Tecnica houdt het bij achterwielaandrijving, wat mogelijk wordt gemaakt door het Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata, het neusje van de zalm wat elektronische, actieve rijhulpsystemen betreft. Dat kan dankzij een omvangrijk elektronisch netwerk dat de gegevens optekent en verwerkt, acties die inwerken op de magnetische schokdemping, de adaptieve tractiecontrole, de door de remmen aangestuurde vectoriële koppelverdeling, het stuur en de actieve achteras. Lamborghini heeft nog leuks in petto, want de Huracan komt binnenkort als verhoogde Sterrato. Een rallyversie, zeg maar. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Lamborghini Huracán Spider (2021)
Cabriolets

Cabriolets

  • Lamborghini
    Huracán Spider (2021)

  • Prijs CO2
    Benzine 217256 - 217256€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo Spyder

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid.. Deze door een atmosferische V10 aangedreven Lamborghini bestaat ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Het gamma werd in 2022 versterkt met de Tecnica, een 640 pk en 565 Nm krachtige versie die zich tussen de Evo en de STO positioneert. De Tecnica houdt het bij achterwielaandrijving, wat mogelijk wordt gemaakt door het Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata, het neusje van de zalm wat elektronische, actieve rijhulpsystemen betreft. Dat kan dankzij een omvangrijk elektronisch netwerk dat de gegevens optekent en verwerkt, acties die inwerken op de magnetische schokdemping, de adaptieve tractiecontrole, de door de remmen aangestuurde vectoriële koppelverdeling, het stuur en de actieve achteras. Lamborghini heeft nog leuks in petto, want de Huracan komt binnenkort als verhoogde Sterrato. Een rallyversie, zeg maar. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Lamborghini Huracán Spider (2020)
Cabriolets

Cabriolets

  • Lamborghini
    Huracán Spider (2020)

  • Prijs CO2
    Benzine 248716 - 248716€ 0 - 0 g/km (WLTP)

    Lamborghini Huracan Evo Spyder

    De Huracan volgde in 2014 de Gallardo op, en omdat hij op een breder publiek mikt, ziet de ‘kleine’ Lamborghini er minder opzichtig uit dan grote broer Aventador. Onder de geavanceerde lichtgewichtcarrosserie schuilt een chassis waarvan de basisstructuur nog altijd van aluminium is, maar onderdelen van met koolstofvezel versterkte kunststof verbeteren zowel het gewicht als de stijfheid.. Deze door een atmosferische V10 aangedreven Lamborghini bestaat ook als Spyder, met een softtop die in 12 seconden onder een bult verdwijnt. Het gamma werd in 2022 versterkt met de Tecnica, een 640 pk en 565 Nm krachtige versie die zich tussen de Evo en de STO positioneert. De Tecnica houdt het bij achterwielaandrijving, wat mogelijk wordt gemaakt door het Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata, het neusje van de zalm wat elektronische, actieve rijhulpsystemen betreft. Dat kan dankzij een omvangrijk elektronisch netwerk dat de gegevens optekent en verwerkt, acties die inwerken op de magnetische schokdemping, de adaptieve tractiecontrole, de door de remmen aangestuurde vectoriële koppelverdeling, het stuur en de actieve achteras. Lamborghini heeft nog leuks in petto, want de Huracan komt binnenkort als verhoogde Sterrato. Een rallyversie, zeg maar. De Huracan is zowel geschikt om te flaneren als om je uit te leven op een circuit. Praktische aspecten zoals een makkelijke instap, binnenruimte of laadvolume zijn hier van ondergeschikt belang. Maar hoe dan ook laat zijn temperament niemand onbewogen.

Vorige Lamborghini-modellen
Lamborghini Huracán 2019
Lamborghini Huracán Spider 2019
Lamborghini Huracán 2016
Lamborghini Huracan 2014

Tests Lamborghini Huracán

Onze tests

Budget

In hetzelfde budget