Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Audi

A4

Audi A4 (2023)
Grote middenklassers

Grote middenklassers

  • Audi
    A4 (2023)

  • Prijs CO2
    Diesel 38880 - 47790€ 121 - 150 g/km (WLTP)
    Benzine 34140 - 51900€ 137 - 174 g/km (WLTP)

    Audi A4

    De vijfde generatie van de A4 stamt uit 2015 en kreeg in 2019 een midlifefacelift. Een opwaardering die niets afdeed aan het prima afgewerkte interieur, dat echter niet uitzonderlijk ruim is, en sowieso eerder geschikt voor vier dan voor vijf personen. Audi besteedt wel veel aandacht aan de connectiviteit, zonder te ver te gaan in de digitalisering van zijn interface. Het aluminium onderstel van de A4 laat de keuze tussen twee types ophanging: de gewone set-up en een sportieve versie, met kortere veren. Verder is een adaptieve schokdemping verkrijgbaar. De voortrein stuurt snedig en de stuurinrichting vertoont een lineaire en precieze werking, ondanks een gebrek aan feedback. De A4 is vrijwel enkel nog beschikbaar met tweeliters, te bestellen als TFSI dan wel TDI, maar allemaal voorzien van mildhybride technologie. Het vermogen schommelt daarbij tussen 136 en 265 pk. De enige variatie op het thema komt van de sportieve S4 en zijn drieliter-diesel (!) van 347 pk. Die V6 is trouwens ook de enige van de familie die het doet met een klassieke achttrapsautomaat; alle andere A4’s vallen terug op de gerobotiseerde S-Tronic-versnellingsbak met dubbele koppeling. In tegenstelling tot bij de A6 en de A8 – en tot bij zijn aartsrivalen bij BMW en Mercedes – is van een fiscaal aantrekkelijke plug-inhybride wel geen sprake in het A4-gamma. De vijfde generatie van Audi’s populairste model baart weinig opzien in de straat, maar onderhuids is de A4 hypermodern. Ongeacht of het gaat om zijn aandrijflijn, zijn uitrusting of zijn connectiviteit. Het enige wat de A4 écht mist, is een plug-inversie.

Audi A4 Allroad Quattro (2023)
SUV's & Crossovers

SUV's & Crossovers

Audi A4 Avant (2023)
Breaks

Breaks

  • Audi
    A4 Avant (2023)

  • Prijs CO2
    Diesel 40730 - 49640€ 126 - 155 g/km (WLTP)
    Benzine 35990 - 53750€ 143 - 178 g/km (WLTP)
    Aardgas 43330 - 46930€ 120 - 132 g/km (WLTP)
Audi RS4 Avant (2023)
Breaks

Breaks

Audi S4 (2023)
Grote middenklassers

Grote middenklassers

Audi S4 Avant (2023)
Breaks

Breaks

Vorige Audi-modellen
Audi A4 2021
Audi A4 Avant 2021
Audi A4 Allroad Quattro 2021
Audi A4 Avant 2020
Audi A4 2020
Audi A4 Avant 2019
Audi A4 2019
Audi A4 Allroad Quattro 2019
Audi A4 Avant 2018
Audi A4 Allroad Quattro 2018
Audi A4 2018
Audi S4 Avant 2018
Audi S4 2018
Audi RS4 2018
Audi A4 Avant 2017
Audi A4 2017
Audi A4 2016
Audi A4 Allroad Quattro 2016
Audi A4 Avant 2016
Audi A4 Avant 2015
Audi A4 2015
Audi A4 Allroad Quattro 2015
Audi RS4 2014
Audi S4 Avant 2014
Audi S4 2014
Audi A4 Allroad Quattro 2009
Audi A4 Avant 2008
Audi A4 2007
Audi A4 Cabriolet 2005
Audi A4 2004
Audi A4 Avant 2004
Audi A4 Cabriolet 2002
Vind de autoverzekering die bij jou past!
  • Vind de autoverzekering die bij jou past!

  • AutoGids helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.

  • Ontdek het hier!
Vind de autoverzekering die bij jou past!
  • Vind de autoverzekering die bij jou past!

  • AutoGids helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.

  • Ontdek het hier!

Tests Audi A4

Onze tests

Budget

In hetzelfde budget