Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / BMW 650i Cabrio

Naast de 640i is er ook de voorlopige topversie van de 6 Cabrio: de 650i, met de bekende V8- biturbo in het vooronder. Die zet nog betere prestaties neer, al verbruikt hij ook wel iets meer.

Prijs
NB

Iedereen zal voor zichzelf moeten uitmaken of hij 11.250 euro wil uitgeven voor een grotere V8, waarvoor je jaarlijks ook nog eens zo'n 1.300 euro meer verkeersbelasting moet ophoesten. Het rijcomfort en rijgemak gaan erop vooruit, maar door de 100 kilogram meergewicht (vooral op de neus) vraagt de 650i Cabrio nog meer om het dynamischer onderstel dat ook in dit geval slechts als optie wordt aangeboden. Voor het overige merk je nauwelijks een verschil tussen beide en zowat alle opties zijn geheid even duur, zodat je met een paar interessante extra's al gauw aan een totaalprijs van rond de 130.000 euro zit voor een mooi uitgeruste 650i Cabrio. Geen peulenschil.

In dit artikel : BMW, BMW 6 Reeks

Tests

Onze tests