Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Honda Accord 2.2 i-DTEC, 2.0 i-VTEC A & 2.4 i-VTEC A

Geschreven door Bert Troubleyn op

In 2002 toonde Honda met zijn Accord hoe een Japanse reisberline hoort te zijn. Zijn opvolger bouwt natuurlijk voort op diezelfde basis, maar legt de lat nu nog wat hoger.

Honda Accord 2.2 i-DTEC, 2.0 i-VTEC A & 2.4 i-VTEC A #1
Prijs
NB
  • Score redactie /20

Het mag duidelijk zijn dat in deze tijden van onbetaalbare brandstofprijzen de 2.2 i-DTEC de enige motorversie van deze Accords is, die ons als doorsneeconsument kan interesseren. Een meevaller, want het is ook de homogeenste van de drie. De Japanse merken waren lang gekant tegen diesel, maar bieden uiteindelijk even competitieve zelfontbranders aan als de Europese. De Honda Accord 2.2 i-DTEC is onbetwistbaar de meest verleidelijke Japanse kilometervreter van het moment, al zitten andere ? de Mazda 6 en de Subaru Legacy ? hem op de hielen. Het is dan ook wachten op de nieuwe Toyota Avensis om deze vier met elkaar te confronteren in een volledig Japanse vierkamp...

In dit artikel : Honda, Honda Accord

Tests

Onze tests

De concurrenten

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars