Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM Distinctive (2010)

Geschreven door Kwinten B. op 22.09.2015

Algemene tevredenheid : 16.3 / 20 Tevredenheid eigenaar : 12 / 20
Aantal kilometers : 145 000 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 8 l

Alfa Romeo Giulietta

De versnellingsbak is echt een drama. Nog nooit reed ik met zo een rammelbak. Ff een klein overzichtje van de gebreken afgelopen vier jaar: koppeling en vliegwiel stuk op 80000km, rubbers van de veerpoten vooraan stuk, radio ontvanger stuk, rammelende luidsprekers, bak is moeilijk in 1 te krijgen, bak rammelt bij het schakelen in zowat elke versnelling en vooral bij warm weer, bak jankt soms in 1ste versnelling, Motor heeft soms een dood momentje, wil zeggen dat hij een halve seconde soms ineens inhoud zonder dat ik het gas los. Het stukje carrosserie dat voor het zonnedak zit begint de verf nu af te vallen, de scharnieren van het zonnedak beginnen te roesten, de airco ventilator stuk, koffer kan niet meer open via de knop (schijnt een probleem met de computer te zijn), tankklep kan niet meer open, cruisecontrol valt soms uit en dan moet ik de auto opnieuw starten om hem terug te krijgen. Een hele lijst dus. Maar na vier jaar moet ik wel nog steeds zeggen: dat er qua design nog altijd niets aan kan tippen in zijn klasse en dat hij als geen ander door de bochten scheurt. Maar helaas voor mij geen alfa meer, net iets teveel gebreken om nog voor dit merk te gaan.

Dashboard
  • Comfort 7/10