Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 15 Volvo V40 Cross Country D3 Momentum (2013) - Beoordeling - Detail - AutoGids

Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Mijn auto aan de beste prijs. Ontdek alle aanbiedingen van het moment op Autopromos.

Bekijk alle aanbiedingen
Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_widget_settings_filterinside.php on line 362

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Volvo V40 Cross Country D3 Momentum (2013)

Geschreven door op

Algemene tevredenheid : 17.6 / 20 Tevredenheid eigenaar :18 / 20
Aantal kilometers : 40 000 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 6 l

Volvo V40 Cross Country

Voiture très confortable avec suffisamment de réserve pour se sortir de tous les problèmes de trafic. Parfois un peu trop de couple pour le train avant. Mais le bruit du 5 cylindres est un régal pour une consommation mesurée (5,3 l/100km en moyenne)

Dashboard
  • Veiligheid 9/10
  • Uitrusting 8/10
  • Wegligging 8/10

De andere beoordelingen over de Volvo V40 Cross Country

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken