Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 15 Mitsubishi Space Star 1.2L ClearTec Intense 5MT (2016) - Beoordeling - Detail - AutoGids

Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_widget_settings_filterinside.php on line 373

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Mitsubishi Space Star 1.2L ClearTec Intense 5MT (2016)

Geschreven door op

Algemene tevredenheid : 8 / 20 Tevredenheid eigenaar :8 / 20
Aantal kilometers : 27 500 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 6 l

Mitsubishi Space Star

Il s'agit du modèle 2013 de la Space Star mais pas de possibilité de le choisir. J'en suis en général très content, c'est un très bon rapport qualité/prix, qui ne coute pas cher à l'usage (faible consommation, et faible cout d'entretien cas moteur simple.

Dashboard
  • Veiligheid 8/10
  • Uitrusting 8/10
  • Wegligging 6/10

Verkoop uw auto vandaag

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken