Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Hyundai i40 Wagon 1.7 CRDi 104kW Executive ISG (2016)

Geschreven door Despierre J. op 30.06.2017

Algemene tevredenheid : 13.64 / 20 Tevredenheid eigenaar : 8 / 20
Aantal kilometers : 90 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 8 l

Voor mij krijgt deze wagen een onvoldoende, in de paar jaar dat we deze bezitten hebben we een rits problemen gehad. Vrijwel direct begon het dashboard te rammelen tot op heden hebben ze dit nog niet kunnen oplossen (er hangt precies een kabel los die tegen het dashboard trilt om horendol van te worden). De knop van de handrem is reeds vervangen (bleef hangen), achterste wiel is eens geblokkeerd geweest (wegenhulp moeten bellen), ophangingsrubbers achteraan zijn reeds 2x vervangen aan beide kanten (kwamen los - telkens op reis ...), aan de voorkant zitten die ook reeds los (worden binnenkort vervangen), achteruitrijcamera is reeds vervangen, koppeling is ook al volledig vervangen. Voor een wagen met amper 80.000 km is dit echt wel wat te veel. Alles is wel steeds binnen de garantie vermaakt, maar deze wagen zal ons dit jaar verlaten, ik wil niet weten wat voor kosten ik ga maken buiten de garantieperiode. Het verbruik ligt ook een flink stuk hoger dan opgegeven. Onder de 6,2L zijn we nog nooit uitgekomen gemiddeld gezien. Onze vorige wagen was ook een hyundai, ook daar waren er problemen met de remmen. Voor ons jammer genoeg geen hyundai meer. Jammer want het zijn qua design wel zeer mooie wagens.

Dashboard
  • Comfort 7/10