Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 15 Toyota Auris 5d 1.8 VVT-i Hybrid CVT Optimal Go HSD (2014) - Beoordeling - Detail - AutoGids

Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Mijn auto aan de beste prijs. Ontdek alle aanbiedingen van het moment op Autopromos.

Bekijk alle aanbiedingen
Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_widget_settings_filterinside.php on line 362

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Toyota Auris 5d 1.8 VVT-i Hybrid CVT Optimal Go HSD (2014)

Geschreven door op

Algemene tevredenheid : 14.93 / 20 Tevredenheid eigenaar :14 / 20
Aantal kilometers : 37 000 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 6 l

Toyota Auris 5d

De la part d'un véhicule hybride je m'attendais à une consommation moins élevée,la fréquence des entretiens tous les 15000km est trop rapprochée, quand à la boite cvt sur autoroute quelle calamité.Sinon le véhicule est agréable en ville et sur route

Dashboard
  • Verbruik
  • Betrouwbaarheid
  • Probleem electronica

De andere beoordelingen over de Toyota Auris 5d

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken