Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_flex_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_mailing_cta.php on line 15 Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 14 Notice: Undefined index: cat in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_settings_quicklinks_cta.php on line 15 Hyundai H-1 People 2.5 CRDi 163 Executive (2008) - Beoordeling - Detail - AutoGids

Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Het autosalon vanuit uw salon- De keuze is snel gemaakt!

Het autosalon vanuit uw salon- De keuze is snel gemaakt!

Ontdekken
Notice: Undefined index: module in /var/storage/vwww/v6.moniteurautomobile.be/www/requires/req_widget_settings_filterinside.php on line 373

Beoordelingen van eigenaars

- Beoordelingen van eigenaars

Hyundai H-1 People 2.5 CRDi 163 Executive (2008)

Geschreven door op

Algemene tevredenheid : 15.29 / 20 Tevredenheid eigenaar :14 / 20
Aantal kilometers : 248 000 km
Gem. verbruik (l/100km) : minder dan 10 l

Hyundai H-1 People

De H1 People geeft veel auto voor relatief minder euro's dan de concurentie.
Maar toch enkele negatieve opmerkingen: slechte lakkwaliteit, kabel handrem moeten vervangen was dure grap, kon niet tegen insijpelend vocht... eeuuuhhh, onderkant van een wagen heeft in belgische weertje altijd last van vocht... motor werkte perfect totdat de turbo het begaf, met alle kosten vandien. Dit is blijkbaar een gekend probleem, maar de garage heeft bij geen enkel onderhoud ooit deze opmerking gemaakt. Zoniet had ik de wagen sneller van de hand gedaan, of overwogen om de turbo na 150-200.000km preventief te vervangen, om er daarna nog minstens 100.000km bij te doen.

Dashboard
  • Probleem remmen
  • Probleem slijtage buitenkant

Verkoop uw auto vandaag

De andere beoordelingen over de Hyundai H-1 People

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken