Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Ontdek al onze nieuwe ‘AutoSalon’ producten en abonnementen !

Ontdek al onze nieuwe ‘AutoSalon’ producten en abonnementen !

Ontdek

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Lancia Thema 3.0 MJet 239

Nu de Fiat-groep eigenaar is van Chrysler, zien we merkwaardige uitwisselingsprojecten ontstaan. Een daarvan is de Lancia Thema, een gerebadgede Chrysler 300.

Prijs
NB
  • Score redactie 14.00/20

Overzicht :

Over de technische verschillen tussen de Chrysler 300 en de Lancia Thema hoeft u zich geen illusies te maken: die zijn er nauwelijks. De ophanging is volgens het persdossier herijkt en om ons Europeanen te paaien is het dashboard aangepast (met echt hout) en biedt Lancia een dieselmotor aan. Geen 2.4-vijfcilinder zoals in voorganger Thesis, maar een heuse 3.0-V6 met naar keuze 190 of 239 pk. De huidige Chrysler 300 (zonder C) - en dus ook de Lancia Thema - is een doorontwikkeling van de 300 C. Dat betekent dat Lancia voor het eerst sinds 1982 - toen de Montecarlo uit productie ging - weer een achterwielaandrijver in zijn gamma heeft.

  • Unieke stijl en présence
  • Verhouding prijs-uitrusting
  • Geslaagde geluiddemping
  • Verzorgd ophangingscomfort
  • Aantrekkelijke binnenruimte
  • Moderne en uitgebreide uitrusting
  • Echte Chrysler, geen Lancia-affiniteit
  • Hoog verbruik en CO2-uitstoot
  • Veel te vlakke stoelen
  • Verouderde vijftrapsautomaat
  • Weinig dynamisch weggedrag
  • Kracht en uithoudingsvermogen remmen

In dit artikel : Lancia, Lancia Thema

Geschreven door op

De concurrenten