Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.
Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken
Overzicht :
Voor de nieuwe NSX heeft Honda gekozen voor een hybride oplossing die niet alleen het vermogen ten goede komt, maar ook een systeem van vectoriële koppelverdeling mogelijk maakt voor de – volledig elektrisch aangedreven – voortrein. Daarmee is deze tweede generatie net zo technologisch vooruitstrevend als zijn voorganger die eind jaren 80 debuteerde. Met zijn gecombineerde vermogen van 581 pk vormt de NSX daarmee opnieuw een unicum in zijn vermogensklasse, waarin we verder nog de Audi R8 V10 Plus (610 pk), de McLaren 570S (570 pk) en de onvermijdelijke Porsche 911 Turbo S (580 pk, hier als Cabriolet) vinden. Ferrari blijft buiten schot, want de 488 GTB heeft met zijn 670 pk bijna 100 pk meer dan de Honda.
Scorebord | Veiligheid | Techniek | Rijgedrag | Binnenruimte | Budget | Totaal |
---|---|---|---|---|---|---|
1. Porsche 911 Coupé Turbo S Coupé | 16,00 | 17,00 | 18,00 | 17,00 | 13,00 | 16,20 |
2. Honda NSX | 14,00 | 17,00 | 16,00 | 17,00 | 15,00 | 15,80 |
3. Audi R8 Coupé 5.2 V10 FSI 449kW quattro S tronic | 14,00 | 17,00 | 16,00 | 15,00 | 14,00 | 15,20 |
4. McLaren 570S 3.8 V8 | 14,00 | 15,00 | 15,00 | 14,00 | 16,00 | 14,80 |
In dit artikel : Audi, Audi R8 , Honda, Honda NSX , McLaren, McLaren 570S , Porsche, Porsche 911

HEB JE NOG VRAGEN?
Stel ze op ons AutoForum