Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model BMW 4 Reeks Cabrio 2020

  • Niet meer beschikbaar
  • De in 2020 gelanceerde 4-Reeks Coupé heeft in 2021 versterking gekregen van de Cabrio, die opnieuw teruggreep naar een stoffen kap. Beide modellen zijn nog steeds koetswerkvarianten van de 3-Reeks, maar dan met een slankere lijn... al zuigt vooral de neus met zijn enorme radiatorrooster alle aandacht naar zich toe. In het interieur zijn de verschillen kleiner. De 4-Reeks wil anderzijds wel leuker zijn om mee te rijden dan een 3: zijn koetswerk is stijver, zijn zwaartepunt ligt lager en zijn achterste spoor is wat breder. Het snediger stuur en de aangepaste onderstelafstelling maken het plaatje compleet. De M-ophanging met adaptieve schokdempers, sterkere remmen én actief sperdifferentieel blijft optioneel.

    Er zijn in totaal zeven motorversies beschikbaar, allemaal standaard gekoppeld aan een achttrapsautomaat: de 420i (184 pk), 430i (245 pk) en 420d (190 pk, of als optie in het geval van de Coupé, 163) doen een beroep op een tweeliter-viercilinder; de 430d (286 pk), de M440d (340 pk) en de M440i (374 pk) worden aangedreven door een drie liter grote zes-in-lijn. Naargelang van de versie is vierwielaandrijving standaard of als optie beschikbaar. Het nec plus ultra blijft uiteraard de M4 (als Coupé en als Cabrio) die als Competition 510 pk levert. Een vermogen dat nu voor het eerst ook over de vier wielen verdeeld kan worden. De in 2022 geïntroduceerde CSL pakt zelfs uit met 551 pk, maar houdt het bij achterwielaandrijving.

    De 4-Reeks Coupé & Cabrio zijn in essentie nog altijd variaties op het 3-Reeks-thema. Weliswaar met een sportievere missie, die ze uitdragen met een gewaagd design. Dat extra temperament smeekt haast om een zescilinder, zeker in het geval van de Coupé...

  • Diesel

    • Automatisch met manuele modus
    • 258 pk
    • 5.9 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 313 pk
    • 6.5 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen

    Benzine

    • Automatisch met manuele modus
    • 163 pk
    • 6.3 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 252 pk
    • 7.1 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 326 pk
    • 7.6 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 326 pk
    • 8.1 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Manueel
    • 431 pk
    • 10.2 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

Tests BMW 4 Reeks

Onze tests

Nieuws BMW

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget