Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model BMW X1 2021

  • Niet meer beschikbaar
  • Deze derde generatie van de X1 oogt potiger dan zijn voorganger, met een groot radiatorrooster, gespierde flanken en geïntegreerde deurgrepen. Het platform (UKL) werd behouden, maar het model is in al zijn dimensies gegroeid. Binnenin zijn de wijzerplaten vervangen door een digitaal instrumentenpaneel. De traditionele bedieningsknoppen zijn verdwenen en alle functies worden nu bediend via het centrale scherm. Dat is niet altijd ideaal tijdens het rijden... maar er is gelukkig ook een doeltreffende spraakbesturing. De ruimte achterin is behoorlijk en je kunt kiezen voor een verschuifbare bank met een verstelbare rugleuning (behalve op de hybrideversies). Ook de koffer is ruim.

    De nieuwe X1 is in wezen nog altijd een voorwieltrekker die evenwel ook leverbaar is met vierwielaandrijving. Hij is dynamisch, maar niet meer dan zijn directe concurrenten. Alle motoren zijn standaard gekoppeld aan een gerobotiseerde zevenversnellingsbak met dubbele koppeling. Het model is beschikbaar met benzine- (136 tot 300 pk) en dieselmotoren (136 tot 211 pk), maar ook met plug-inhybride aandrijvingen. Deze hybrides combineren de 1.5-driepitter op benzine met een elektromotor die de achterwielen aandrijft, om samen een totaalvermogen van 245 pk (25e) of 326 pk (30e) te leveren. Hun 14,2kWh-batterij biedt in theorie een elektrisch rijbereik van 80 kilometer en de interne eenfasige oplader is goed voor een vermogen van 7,4 kW.

    In principe brengt deze derde generatie van de X1 weinig nieuws. Het model blijft ruim en moduleerbaar, maar BMW heeft hem wel een nieuw koetswerk en een moderner interieur gegeven. Van de ene generatie op de andere is de prijs met… 25 procent gestegen, in ruil voor een iets completere uitrusting.

  • Diesel

    • Manueel
    • 116 pk
    • 4.5 l / 100 km
    • CO2: 132 - 149 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Manueel
    • 116 pk
    • 4.5 l / 100 km
    • CO2: 132 - 149 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Handm versn dub koppeling en autom modus
    • 116 pk
    • 4.1 l / 100 km
    • CO2: 133 - 149 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 136 pk
    • 4.4 l / 100 km
    • CO2: 135 - 151 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 150 pk
    • 4.4 l / 100 km
    • CO2: 135 - 151 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 190 pk
    • 4.6 l / 100 km
    • CO2: 136 - 152 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 190 pk
    • 4.6 l / 100 km
    • CO2: 136 - 152 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Manueel
    • 136 pk
    • 5.4 l / 100 km
    • CO2: 141 - 158 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Manueel
    • 150 pk
    • 5.4 l / 100 km
    • CO2: 141 - 158 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 136 pk
    • 4.8 l / 100 km
    • CO2: 142 - 159 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 150 pk
    • 4.8 l / 100 km
    • CO2: 142 - 159 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 163 pk
    • 5 l / 100 km
    • CO2: 142 - 164 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 163 pk
    • 5 l / 100 km
    • CO2: 142 - 164 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 190 pk
    • 5 l / 100 km
    • CO2: 142 - 164 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 190 pk
    • 5 l / 100 km
    • CO2: 142 - 164 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 231 pk
    • 4.9 l / 100 km
    • CO2: 150 - 167 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

    Benzine

    • Handm versn dub koppeling en autom modus
    • 136 pk
    • 5.6 l / 100 km
    • CO2: 144 - 162 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Handm versn dub koppeling en autom modus
    • 178 pk
    • 5.8 l / 100 km
    • CO2: 147 - 166 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Handm versn dub koppeling en autom modus
    • 178 pk
    • 5.8 l / 100 km
    • CO2: 147 - 166 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 178 pk
    • 6.3 l / 100 km
    • CO2: 158 - 175 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 231 pk
    • 6.8 l / 100 km
    • CO2: 165 - 182 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

    Hybride benzine Plug-in

    • Automatisch met manuele modus
    • 220 pk
    • NB
    • CO2: 16 - 167 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen

Tests BMW X1

Onze tests

Nieuws BMW X1

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget

Tweedehands BMW X1

Tweedehands bmw

Merken

De populairste merken